Kali Linux 2021.3 بارگیری | TechSpot

[ad_1]

کالی لینوکس با بیش از 600 برنامه تست نفوذ ، از جمله nmap (اسکنر پورت) ، Wireshark (یک تجزیه و تحلیل بسته) ، John the Ripper (رمز عبور) ، Aircrack-ng (مجموعه نرم افزاری برای تست نفوذ LAN های بی سیم) از قبل نصب شده است ، Burp suite و OWASP ZAP (هر دو اسکنر امنیتی برنامه وب). کالی لینوکس می تواند به صورت بومی در هنگام نصب بر روی هارد دیسک کامپیوتر اجرا شود ، می تواند از روی یک سی دی زنده یا USB زنده بوت شود ، یا می تواند در یک ماشین مجازی اجرا شود. این یک پلت فرم پشتیبانی شده از چارچوب Metasploit پروژه Metasploit است ، ابزاری برای توسعه و اجرای سوء استفاده های امنیتی.

این توسط Mati Aharoni و Devon Kearns of Offensive Security از طریق بازنویسی BackTrack ، توزیع پزشکی قانونی قبلی آنها بر اساس اوبونتو توسعه یافته است. سومین توسعه دهنده اصلی رافائل هرتزوگ به عنوان کارشناس دبیان به آنها ملحق شد.

کالی لینوکس بر اساس Debian Wheezy ساخته شده است. بیشتر بسته هایی که کالی استفاده می کند از مخازن دبیان وارد می شود.

کالی لینوکس در یک مکان امن با تعداد کمی از افراد قابل اعتماد که مجاز به بسته بندی هستند ، توسعه یافته است و هر بسته توسط توسعه دهنده امضا شده است. کالی همچنین دارای هسته سفارشی است که برای تزریق وصله شده است. این در درجه اول اضافه شد زیرا تیم توسعه یافت که آنها نیاز به ارزیابی بی سیم زیادی دارند.

نسخه های بیشتر:

چه خبر:

امروز ما جدیدترین نسخه لینوکس کالی ، 2021.3 (ربع شماره 3) را منتشر کرده ایم که اکنون برای بارگیری یا به روز رسانی آماده است.

خلاصه تغییرات از زمان انتشار 2021.2 از ماه ژوئن به شرح زیر است:

  • OpenSSL – سازگاری گسترده به طور پیش فرض – به معنی خواندن ادامه دهید
  • سایت جدید Kali-Tools-به دنبال مراحل Kali-Docs ، Kali-Tools یک بازسازی کامل داشته است
  • پشتیبانی بهتر از VM در جلسه تصویر زنده – به طور پیش فرض کپی و جایگذاری و کشیدن و رها کردن از دستگاه خود در Kali VM
  • ابزارهای جدید – از شبیه سازی دشمن ، تا تسلط بر زیر دامنه تا حملات Wi -Fi
  • ساعت هوشمند Kali NetHunter – اولین نوع در نوع خود ، برای TicHunter Pro
  • KDE 5.21 – دسکتاپ پلاسما نسخه ای را دریافت کرد

OpenSSL: سازگاری گسترده به طور پیش فرض

با پیشروی از Kali Linux 2021.3 ، OpenSSL اکنون برای سازگاری گسترده تر پیکربندی شده است تا به کالی اجازه دهد تا آنجا که ممکن است با خدمات بیشتری صحبت کند. این بدان معناست که پروتکل های قدیمی (مانند TLS 1.0 و TLS 1.1) و رمزهای قدیمی به طور پیش فرض فعال هستند. این کار برای افزایش توانایی کالی در مکالمه با سیستم ها و سرورهای قدیمی و منسوخ که هنوز از این پروتکل های قدیمی استفاده می کنند ، انجام می شود. این ممکن است به طور بالقوه گزینه های شما را در سطوح حمله موجود افزایش دهد (اگر هدف شما این خدمات End of Life (EoL) را اجرا کند ، پس از فراموش کردن آنها ، دیگر چه چیزی می تواند کشف شود؟). در حالی که این پیکربندی مناسب برای سیستم عامل های عمومی نیست ، این تنظیم برای Kali منطقی است زیرا کاربر را قادر می سازد تا با اهداف بالقوه بیشتری درگیر شده و صحبت کند.

هر چند این تنظیم به راحتی از طریق ابزار خط فرمان kali-tweaks قابل تغییر است. وارد قسمت Hardening شوید و از آنجا می توانید به جای آن OpenSSL را برای حالت Strong Security پیکربندی کنید که از استاندارد مدرن امروزی برای ارتباطات ایمن استفاده می کند.

مجازی سازی: بهبود در همه جا

تصویر Kali Live در طول این چرخه انتشار کمی عشق دریافت کرد! ما سخت تلاش کردیم تا تجربه را برای کسانی که تصویر زنده را در محیط های مجازی اجرا می کنند ، روان تر کنند. ویژگی های اساسی مانند copy’n’paste و drag’n’drop بین میزبان و مهمان اکنون باید خارج از جعبه کار کنند. و این واقعا برای همه مناسب است: VMware ، VirtualBox ، Hyper-V و QEMU+Spice. آیا کسی را فراموش کردیم؟ یک کلمه در مورد ردیاب اشکال کالی برای ما بگذارید!

در همان خط: پیکربندی Kali برای حالت جلسه پیشرفته Hyper-V بسیار آسان است. تنظیمات kali-tweaks را در ترمینال باز کنید ، Virtualization را انتخاب کنید و اگر Kali تحت Hyper-V اجرا می شود ، تنظیماتی را برای فعال کردن حالت جلسه پیشرفته Hyper-V مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر به سادگی ضربه زدن به Enter است!

اگر از این ویژگی استفاده می کنید ، حتماً از kali.org/docs/virtualization/install-hyper-v-est-est-est-est-ed-est-mode-messing/ دیدن کنید ، زیرا چند نکته دیگر وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

با تشکر فراوان از شین بنت ، که مدت زمان زیادی را صرف آزمایش این ویژگی کرد ، بازخورد فوق العاده مفیدی را در تمام طول مدت ارائه داد ، و حتی در تهیه مستندات به ما کمک کرد. آفرین شین!

[ad_2]
Source link