Corsair با Opera همکاری می کند تا نور RGB را با یک مرورگر وب ادغام کند

[ad_1]

چه اتفاقی افتاده؟ رایانه ، صفحه کلید و موس شما ممکن است مانند درختان کریسمس هماهنگ شود هر زمان که یک اتفاق هیجان انگیز در یک بازی رخ می دهد ، اما آیا تا به حال آرزو کرده اید که وقتی یک برگه جدید در مرورگر خود باز می کنید یا پرونده ای که بارگیری آن به پایان می رسد ، همان اثرات رخ دهد؟ احتمالا نه. اما برای کسانی که این کار را انجام می دهند ، Corsair و Opera با یکدیگر همکاری کرده اند تا چنین عملکردی را ارائه دهند.

آ به روز رسانی جدید برای Opera GX ، که این شرکت در سال 2019 راه اندازی شد به عنوان “اولین مرورگر بازی جهان” ، ادغام با سیستم iCUE Corsair را اضافه می کند. این نرم افزار iCUE کاربران را قادر می سازد تا تعداد زیادی دستگاه Corsair با RGB را از طریق یک رابط ، از جمله صفحه کلید ، موش ، هدست ، فن ، کولر ، RAM ، منبع تغذیه ، پد موس و موارد دیگر مدیریت کنند. همچنین می توانید پروفایل های خود را از نظر دما و قدرت تنظیم و سفارشی کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=tI2T1PsJXQs

با ادغام Opera GX ، کاربران می توانند تم های انیمیشن را برای شروع به کار مرورگر Opera GX ، باز و بسته شدن برگه ها ، اتمام بارگیری و موارد دیگر انتخاب کنند. همچنین می توانید آنها را هنگام فعال کردن RAM ، CPU و محدود کننده های شبکه پخش کنید. در کل ، 15 عملکرد مرورگر وجود دارد که می توانند با نور RGB Corsair همگام سازی شوند.

بازیکنان می توانند یکی از تم های انیمیشن از پیش تعیین شده را انتخاب کنند یا عمیق تر شده و به صورت جداگانه یکی از جلوه های اضافی را انتخاب کنند. آنها همچنین می توانند هر GIF را وارد کرده و از آن برای کارهای خاصی که در مرورگر انجام می دهند ، فقط با یک کلیک استفاده کنند. “

“Opera GX همچنین هنگامی که از Discord ، Twitch ، Telegram ، Facebook Messenger ، Twitter ، WhatsApp یا Instagram این اعلان را دریافت می کنید ، یک gif روی صفحه کلید Corsair شما نمایش می دهد.”

انصافاً ، برخی افراد به احتمال زیاد از هم افزایی بین روشنایی مرورگر و RGB قدردانی می کنند و می توان انتظار داشت که شرکت های بیشتری از Corsair پیروی کنند تا یکپارچگی مشابهی را ارائه دهند – Razer به نظر می رسد نامزد احتمالی است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Y9vR08vlRPE

این تازه ترین همکاری iCUE برای Corsair است. اوایل این ماه ، آن با Ubisoft همکاری کرد برای جشن راه اندازی آینده Far Cry 6 ؛ اجزای سازگار با iCUE و لوازم جانبی عملکرد بازی را منعکس می کند. همچنین یک رایانه شخصی بسیار جالب و سفارشی بر اساس سلاح Far Cry 6 ارائه می دهد.

[ad_2]
Source link