توشیبا هارد دیسک 18 ترابایتی با قابلیت مایکروویو را برای دسکتاپ و NAS اعلام کرد

[ad_1]

در نامه: SSD ها به عنوان یک درایو سیستم عامل بهترین انتخاب هستند ، اما HDD ها هنوز از نظر قیمت هر گیگابایت آنها را با مشکل مواجه می کنند و برای ذخیره سازی عمومی اطلاعات بسیار کاربردی تر هستند. به همین دلیل است که توشیبا دو هارد دیسک 18 ترابایتی برای نیازهای ذخیره اطلاعات شما ساخته است که به عنوان اولین درایوهای مصرف کننده دارای فناوری ضبط مغناطیسی با انرژی هستند.

این هفته ، توشیبا رونمایی شد اولین هارد دیسک های رومیزی و NAS صنعت که از ضبط مغناطیسی با کمک مایکروویو با کنترل شار استفاده می کنند (FC-MAMR) فن آوری. فناوری جدید ضبط مغناطیسی در اوایل سال جاری با مدلهای سری MG09 برای برنامه های کاربردی نزدیک و سازمانی آغاز به کار کرد و اکنون به مصرف کنندگان و مشاغل کوچک کشیده شده است.

این N300 HDD جدید این شرکت برای کاربران خانگی است که نیاز به ساخت یا ارتقاء رایانه رومیزی یا NAS دارند. مدل قبلی 16 ترابایت ظرفیت داشت ، اما به لطف FC-MAMR ، این مدل در مدل جدید به 18 ترابایت افزایش یافته است-افزایش 12.5 درصدی. همین امر در مورد X300 برای دسکتاپ های سطح بالا ، کنسول های بازی و سرورهای رسانه خانگی در نظر گرفته شده است.

هر دو درایو 7200 دور در دقیقه مجهز به نه پلاتر و 512 مگابایت بافر هستند ، اما توشیبا هنوز در مورد عملکرد چیزی نگفته است. با توجه به شباهت طراحی با درایوهای سری MG09 ، حداکثر سرعت انتقال داده پایدار باید حدود 281 مگابایت بر ثانیه باشد.

توشیبا می گوید X300 دارای ویژگی های بهبود مکانیزم تثبیت کننده درایو برای قابلیت اطمینان عملکرد بهتر و بهینه سازی ذخیره سازی برای عملکرد کلی بهتر است. N300 برای استفاده در حداکثر هشت محفظه درایو طراحی شده است و دارای سنسورهای ارتعاش چرخشی یکپارچه برای اطمینان از عملکرد ثابت است.

هر دو درایو دارای سه سال ضمانت محدود هستند و برای حجم کار حداکثر 180 ترابایت در سال در نظر گرفته شده اند. آنها بعداً در پاییز امسال در دسترس خواهند بود ، اما هنوز اطلاعاتی در مورد MSRP وجود ندارد.

[ad_2]
Source link