اینتل پیش از معرفی Arc GPU توسعه دهندگان بازی را استخدام می کند

[ad_1]

چرا مهم است: این هفته اینتل مجموعه ای از استخدام های سطح بالا را برای کمک به اولین گام های خود در زمینه سخت افزار بازی رایانه ای اعلام کرد. آنها شامل مدیران توسعه فنی و بازی شرکت هایی مانند Electronic Arts و AMD هستند. اینتل برای حفظ ارتباط روان با توسعه دهندگان بازی و کاربران به تجربه نیاز دارد.

حساب های توییتر مرتبط با اینتل این را ایجاد کردند اطلاعیه ها پنجشنبه. همه آنها در زمینه “بازی و گرافیک” کار خواهند کرد ، که به معنی کارت های گرافیکی Arc Alchemist اینتل است. انتظار می رود که پردازنده های گرافیکی اواخر امسال یا سال آینده راه اندازی شوند. این شرکت در حال حاضر نشان می دهد که در مورد ورود به بازی جدی است ، پز دادن روش های بازسازی تصویر آن و حتی الف طلسمبه

آندره برمر ، جانشین و مدیر کل مهندسی حجم بازی و گرافیک جدید اینتل ، آندره برمر ، کهنه کار صنعت بازی 20 سال است. برمر در آمازون ، مدیر Amazon Web Services Game Tech بود و بعداً ، طبق مشخصات LinkedIn ، به عنوان رئیس مهندسی Prime Gaming کار کرد. قبل از آن ، برمر سابقه طولانی در هدایت نرم افزارهای توسعه و مهندسی در شرکت هایی مانند Zynga ، EA و LucasArts داشت.

اینتل مایکل هیلمن را به عنوان مدیر ارشد جدید ابزارها و فناوری توسعه دهنده بازی استخدام کرد. هایلمن مدیر فناوری در EA و مدیر محتوا در Sony Computer Entertainment America بود. قبل از آن ، او حرفه توسعه بازی را آغاز کرد که در دهه 90 در شرکت هایی مانند Vivendi ، Dreamworks Interactive و Malibu Interactive شروع شد.

اینتل همچنین استیو بل را به عنوان مدیر ارشد روابط توسعه دهندگان بازی استخدام کرد. با توجه در سخت افزار Tom ، بل 13 سال در رقیب اینتل AMD در همان موقعیت کار کرد.

سرانجام ، اینتل Ritche Corpus را به عنوان معاون و مدیر توسعه کسب و کار اکوسیستم بازی و روابط توسعه دهندگان استخدام کرد. Corpus 15 سال را در AMD به عنوان رئیس نرم افزارهای بازی و حرفه ای در سراسر جهان گذراند. قبل از آن ، او در شرکت هایی مانند PC Gaming Alliance و Logitech کار می کرد.

به سادگی ساختن کارت های گرافیکی خوب ، کل نبرد در فضای گرافیکی بازی رایانه نیست. دو رقیب فعلی در اینجا ، Nvidia و AMD ، نیز اغلب بر اساس کیفیت درایورهایشان مقایسه می شوند. آنها برای اطمینان از عملکرد مطلوب سخت افزار خود با توسعه دهندگان بازی همکاری می کنند و اغلب به حمایت از نسخه های بزرگ با فناوری خاص مانند Deep Learning Super Sampling Nvidia یا Super Resolution FidelityFX AMD کمک می کنند. استخدام های جدید اینتل به احتمال زیاد سعی خواهند کرد تا سطح مشابهی از همکاری با توسعه دهندگان را همراه با اجرای فناوری XeSS خود تضمین کنند.


[ad_2]
Source link