امشب اولین پرواز فضایی غیرنظامی SpaceX رخ می دهد ، نحوه تماشای آن در اینجا آمده است

[ad_1]

به طور خلاصه: اولین پرواز فضایی فضایی اسپیس ایکس قرار است عصر امروز از مجتمع پرتاب 39A مرکز فضایی کندی در فلوریدا پرتاب شود. چهار غیرنظامی سرنشین فضاپیمای دراگون از طریق یک موشک SpaceX Falcon 9 با قابلیت استفاده مجدد به فضا می روند و سه روز در مدار خواهند بود تا در یکی از چندین محل فرود احتمالی در سواحل فلوریدا به زمین برخورد کنند.

این پرواز توسط میلیاردر جارد ایزاکمن اجاره داده شده است ، که اوایل امسال دو صندلی از چهار صندلی را به بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود در ممفیس ، تنسی اهدا کرد. این بیمارستان به طور رایگان به کودکان و نوجوانانی که با سرطان و سایر بیماریهای فاجعه بار مبارزه می کنند ، خدمات درمانی ارائه می دهد.

سنت جود یکی از صندلی ها را به عنوان جایزه در قرعه کشی قرار داد و صندلی دیگر را به کارگر خط مقدم در بیمارستان آن ، 29 ساله اهدا کرد. هایلی آرکنوبه با پرواز ، بازمانده از سرطان استخوان جوانترین آمریکایی در فضا می شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=Q-oQWbuPAvg

خدمه به مدار 575 کیلومتری پرتاب می شوند – این بیشتر از هر انسانی است که از زمان ماموریت های سرویس هابل رفته است. به عنوان مرجع ، ایستگاه فضایی بین المللی در مدار 408 کیلومتری قرار دارد و هابل در حدود 540 کیلومتر بالاتر قرار دارد.

در طول مدتی که در مدار هستند ، خدمه روزانه حدود 15 بار به دور زمین می چرخند. از همه مهمتر ، آنها تحقیقات علمی را انجام می دهند که می تواند به پیشرفت سلامت انسان در اینجا روی زمین و در طول پروازهای طولانی مدت فضایی کمک کند.

پنجره پرتاب قرار است ساعت 8:02 بعد از ظهر شرقی باز شود و به مدت پنج ساعت باز خواهد ماند. پخش اینترنتی SpaceX تقریباً چهار ساعت قبل از پرتاب آغاز می شود و می توان آن را در ادامه مشاهده کرد یوتیوببه در عین حال ، می توانید یک جلسه پرسش و پاسخ یک ساعته را با خدمه Inspiration4 در بالا بررسی کنید.

[ad_2]
Source link