با این شیرجه عمیق 350 صفحه ای ، همه چیز درباره M1 اپل بیاموزید

[ad_1]

چرا مهم است: ماینارد هندلی ، توسعه دهنده سابق Apple QuickTime ، تجزیه و تحلیل اولیه سیستم M1 اپل را بر روی تراشه (SoC) منتشر کرده است. امید هندلی این است که از تحقیقی که ارائه کرده است بتوان به دیگران کمک کرد تا زمان کمتری را برای اختراع چرخ صرف کنند و زمان بیشتری را برای یادگیری سخت افزارهای نسل بعدی اپل هنگام سرانجام رسیدن آن استفاده کنند.

تجزیه و تحلیل فنی هندلی شامل آزمایش های متعدد و مطالعه زیاد در مورد اختراعات اپل و ادبیات مربوطه بود. این نوعی شیرجه عمیق است که احتمالاً فقط برای علاقه مندان سخت افزاری جدی و انواع مهندسی جذاب خواهد بود – ما در اینجا 350 صفحه صحبت می کنیم ، و دوباره ، این فقط نسخه 0.70 است.

همچنین بخوانید: Apple M1: چرا اهمیت دارد

اگر به خاطر می آورید ، اپل ، اعلام کرد قصد دارد در اواسط 2020 به سیلیکون سفارشی مبتنی بر ARM تغییر کند. این اولین سیستم ها مجهز به SoC جدید M1 در تعطیلات به موقع رسید و از نظر عملکرد و کارایی در مقایسه با CPU های سنتی x86 اینتل و AMD بسیار چشمگیر بود.

به عنوان سخت افزار Tom به درستی نکات برجسته، رویکرد باغ حصار اپل باعث شده است تا کسانی که خارج از اکوسیستم اپل هستند ، در مورد M1 SoC هیجان زده نشوند ، زیرا این سیستم فقط با سیستم عامل اپل کار می کند. گفته می شود ، همانطور که اخیراً گروهی موفق شده اند در این زمینه پیشرفت هایی صورت گرفته است با استفاده از M1 وارد لینوکس شویدبه

https://www.youtube.com/watch؟v=x5ib4oo5pPQ

PDF 350 صفحه ای (نسخه 0.70) در دسترس است دانلود و هرطور که می خواهید انجام دهید

در مورد M2 شایعه شده ، اکثر انتظار می رود که در نیمه اول سال 2022 وارد بازار شود ، شاید در داخل a طراحی مجدد مک بوک ایربه گفته می شود که M1X برای مک های رده بالاتر نیز در دست ساخت است.


[ad_2]
Source link