سونی رسماً پشتیبانی از S.2 MSD SSD را برای پلی استیشن 5 عرضه کرد

[ad_1]

بسیار مورد انتظار: اگر بی صبرانه منتظر توانایی افزایش فضای ذخیره سازی پلی استیشن 5 خود هستید ، آرام باشید. اکنون می توانید این کار را انجام دهید. آخرین به روز رسانی نرم افزار سیستم پشتیبانی مورد انتظار M.2 SSD و مجموعه ای از ویژگی های دیگر کیفیت زندگی را به ارمغان می آورد.

در ماه ژوئن ، ما پیش بینی کرد یکی از ویژگی هایی که سونی در حال آماده شدن برای بازکردن قفل بعدی نرم افزار سیستم PS5 بزرگ خود بود ، پشتیبانی از SSD های M.2 بود. این حدس بود تایید شده هنگامی که غول کنسول ماه آینده به روزرسانی را برای آزمایش کننده های بتا منتشر کرد.

روز چهارشنبه ، سونی رسما منتشر شد به روز رسانی برای همه کاربران PlayStation 5s که به طور کامل به روز شده است ، از SSD های M.2 سازگار برای ذخیره سازی بیشتر و سریعتر از درایو اختصاصی سونی می پذیرد. نصب SSD جدید به عنوان یک فیلم 30 ثانیه نسبتاً ساده است ارسال شده به کانال یوتیوب پلی استیشن صبح امروز نمایش داده می شود. سونی نیز به روز شد سایت پشتیبانی آن با نحوه انجام ویدئو عمیق تر.

در مورد ویژگی های سازگار با SSD PS5 ، سونی ذکر شده الزامات (بالا) در صفحه نحوه پشتیبانی اگر این موضوع کمی قابل درک باشد ، CNET فهرستی کوتاه از SSD ها تهیه کرد که تأیید شد کار می کند. لیست شامل موارد زیر است:

پشتیبانی از SSD پرسرعت تنها چیزی نیست که آخرین سخت افزار PS5 ارائه می دهد.

https://www.youtube.com/watch؟v=JcpCjXiA47I

کاربران اکنون می توانند رابط کاربری مرکز کنترل را سفارشی کنند. قبلاً ، رابط کاربری ثابت با تعدادی مجموعه از گزینه ها ثابت بود. در حال حاضر ، کاربران می توانند موارد کنترل مرکز را که هرگز استفاده نمی کنند مخفی کرده و آنها را به دلخواه تنظیم مجدد کنند. جنبه های دیگر UI از جمله Game Base ، Game Library و Home Screen بهبود یافته است.

سونی برنامه PlayStation Now را تغییر داده است تا به بازیکنان اجازه دهد بین برخی از بازی ها بین رزولوشن 1080p و 720p انتخاب کنند. این تست اتصال را برای عیب یابی مشکلات جریان اضافه کرد.

این به روز رسانی همچنین صدای سه بعدی را برای بلندگوهای داخلی تلویزیون به ارمغان می آورد. قبلاً ، برای دریافت صدای فضایی PS5 به یک Pulse 3D یا هدست سازگار دیگر نیاز بود. کاربرانی که تمایل بیشتری به بازی بدون هدفون دارند اکنون می توانند از صدای سه بعدی تلویزیون خود لذت ببرند. همچنین دارای بهینه سازی برای به دست آوردن بهترین تجربه است.

“بازیکنان می توانند آکوستیک اتاق خود را با استفاده از میکروفون روی کنترلر بی سیم DualSense خود اندازه گیری کنند تا تنظیمات صوتی سه بعدی را که برای اتاق آنها بهینه شده است اعمال کنند.”

چندین ویژگی دیگر نیز در به روز رسانی وجود دارد. برای جزئیات کامل ، پست وبلاگ PlayStation را که آنها را پوشش می دهد ، بررسی کنید یا فیلم خلاصه ویدئویی سونی (در بالا) را برای خلاصه ای کوتاه تماشا کنید.

[ad_2]
Source link