AMD اولویت بندی استخراج کارت های گرافیک بر بازی را رد می کند

[ad_1]

در متن: هفته گذشته AMD این پیشنهاد را رد کرد که تجارت کارت گرافیک خود اولویت فروش کارت به ماینرهای رمزنگاری را نسبت به مشتریانی که از کارت ها برای بازی کردن استفاده می کنند ، در اولویت قرار دهد. این تکذیب با توجه به محدودیت مستمر عرضه جدیدترین پردازنده های گرافیکی و همچنین مشاهده اخیر کارت های ماینینگ AMD انجام می شود.

در کنفرانس فناوری 2021 دویچه بانک ، این شرکت مصاحبه کرد مدیر مالی AMD در طیف وسیعی از موضوعات مربوط به رشد درآمد AMD. راس سیمور از Deutsche Bank از AMD پرسید که چه چیزی باعث رشد آن در زمینه گرافیک شده است-آیا این امر در سمت مشتری ، مراکز داده یا استخراج رمزنگاری نقش داشته است.

مدیر مالی AMD Devinder Kumar گفت: “Crypto ، قابل اغماض است. این برای ما اولویت نیست.” “ما محصول خود را در اولویت قرار نمی دهیم یا آنها را برای افراد رمزنگاری نمی کنیم ، مخصوص گیمرها نیست و این از این نظر دارای اولویت بالایی است.[sic]”

کومار سال گذشته انتشار جدیدترین نسل کارت گرافیک های AMD ، سری Radeon 6000 را به عنوان محرک رشد معرفی کرد.

برخی از مشتریان ممکن است مشکوک باشند ، زیرا اواخر ماه گذشته ، عکس ها لو رفته از ویتنام نشان می دهد که به نظر می رسد یک کارت ماینینگ با استفاده از GPU Navi 12 AMD باشد. تا ماه گذشته ، GPU ها هنوز کار می کنند دشوار برای دریافت و در حال رفتن برای خیلی بالاتر از MSRP. کسانی که این کارت ها را برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده مانند اتریوم خریداری می کنند ، تنها یک عامل در کنار کمبود سیلیکون و مشکلات لجستیک ناشی از همه گیری جهانی است.

سری 6000 در حال حاضر به ویژه در بازی ها غیر معمول به نظر می رسد ، اما هیچ کدام از GPU های آن ندارند رسم نمودار در آخرین بررسی سخت افزاری Steam برای سیستم های DirectX. به دست آوردن جدیدترین کارت گرافیک های رقیب انویدیا ، سری RTX 3000 ، بسیار سخت است اما در نمودارهای Steam پیشرفت کرده است.

[ad_2]
Source link